2017 Pokemon Go
News
Bizarre

Man raakt been kwijt na spelen Pokémon Go

04-12-2018 08:43
Geschreven door Karen Luiken
Comment

Pokémon Go kan levensgevaarlijk zijn. Een man die rustig het spelletje aan het spelen was, is er zijn been door verloren. Hij viel op een treinspoor en raakte zo ernstig gewond, dat zijn rechterbeen geamputeerd moest worden.

De man ging helemaal op in het spel en zag daardoor niet waar hij liep. Hij maakte een harde val en liep verschillende verwondingen op. Een brandwond op de voorkant op zijn been zorgde ervoor dat zijn zenuw geraakt werd, waarna hij het gevoel in zijn voet verloor. Na meerdere operaties moesten artsen zijn rechterbeen amputeren.

Het slachtoffer had verder ook brandwonden op zijn dijen, rechterknie, elleboog, borst en gezicht.