2019 Spaghetti Pasta
News
Bizarre

Brusselse student overleden na eten van overgebleven spaghetti

28-01-2019 14:34
Geschreven door Karen Luiken
Comment

Een student uit Brussel is door zijn ouders dood gevonden nadat hij een bordje overgebleven spaghetti had gegeten. Het bord met eten stond al vijf dagen in de keuken.

De 20-jarige student werd behoorlijk ziek na zijn maaltijd. Hij besloot naar bed te gaan in de hoop dat hij zich beter zou voelen na een paar uur slaap. Dat liep echter heel anders af. Hij overleed en werd dood aangetroffen door zijn ouders, zo meldt The Sun.

Uit een autopsie is gebleken dat de student is gestorven aan de gevolgen van voedselvergiftiging, veroorzaakt door bacteriën die in de spaghetti zaten.

Het incident is al een paar jaar geleden gebeurd, maar is nu opnieuw onderzocht door dr. Bernard. In een video op YouTube vertelt hij er het volgende over: “Veel mensen eten leftovers van pasta of een andere vorm van noodles, en voelen zich oke. Maar pas altijd op voor voedsel dat langer dan een paar uur uit de koelkast heeft gestaan. Als het eten raar ruikt, is het altijd beter om voorzichtig te zijn.”